Ušetřete 30 % provozních nákladů za tiskárny a kopírky! Zde je návod.

Tiskárna, neodmyslitelná součást všech kancelářských prostor. Bez ní se zkrátka neobejdete. Mít vlastní tiskárnu ale přináší ne jednu starost navíc. Proč? Jako každý stroj i tiskárna se někdy porouchá nebo nefunguje tak, jak si představujete a stojí vás to spoustu času i nervů. Proto se v současné době stává trendem a těší se čím dál tím větší oblibě pronájem tiskáren Pronájem totiž oproti koupi představuje celou řadu výhod. Pokud o pronájmu tiskáren uvažujete nebo byste se rádi dozvěděli víc, čtěte dál.

Finance pod kontrolou

Pronájem tiskáren ocení zejména začínající podnikatelé, které nezatíží počáteční investice. Všechno navíc probíhá velmi jednoduše. Vyberete si z nabídky zařízení takové, které vám bude vyhovovat a bude splňovat všechny vaše představy a přání. Pak už stačí jen objednat si jeho pronájem. Dopravu máte zcela zdarma. Provedeme instalaci a zaškolíme personál. Navíc díky pravidelným měsíčním poplatkům, budete mít náklady na provoz zařízení pod kontrolou.

Co když je potřeba servis?

Odpadají vám i starosti spojené s případným servisem. Ten je totiž v ceně paušálu stejně jako náhradní díly a tonery nebo papíry. Stačí pouze zavolat technikovi a domluvit termín. Zařízení ani nemusíte nikam vozit. Oprava proběhne přímo na místě, kde je zařízení umístěno. Po celou dobu trvání smlouvy se navíc na zařízení vztahuje záruka.

Děláte si starosti s tím, co se stane v případě závažnější poruchy, se kterou si technik jen tak neporadí? Nelámejte si s tím hlavu, pokud k něčemu takovému opravdu dojde, zařízení odvezeme, opravíme a nabídneme vám náhradní zařízení s podobnými parametry, aby nedocházelo ke zbytečným prostojům. Reakční doba našeho technika je do 48 hodin a v případě pronájmu dokonce do 24 hodin. Díky tomu nedojde k zastavení provozu ve vaší firmě, přestože jste závislý právě na kancelářském vybavení.

Jde to i bez starostí...

Nestresujte se s tím, jakou tiskárnu koupit, jaká je do ní nejvhodnější náplň nebo co s ní udělat až už ji nebudete potřebovat. S výběrem té nejlepší tiskárny pro vaše potřeby vám milerádi poradíme. Neváhejte nás kontaktovat! O spotřební materiál jako jsou například tonery a papíry se také postaráme my! Navíc s dopravou po Plzni a Praze zdarma. A pokud už tiskárnu nebudete potřebovat, můžete ji v případě pronájmu kdykoli vrátit.


Shrnutí výhod pronájmu

  • úspora nákladů za nákup multifunkčního zařízení
  • nulové náklady za servis, opravy, náhradní díly a spotřební materiál
  • záruka na zařízení po celou dobu trvání smlouvy
  • transparentní a předvídatelné náklady na provoz zařízení

 

Stále váháte, jestli je pro vás výhodnější pronájem nebo koupě? Podívejte se na reference od našich zákazníků nebo se poraďte přímo s námi. Těšíme se na Vás!

Kontakt

logoFooter.png

TECHSERVIS system s.r.o.

Chebská 23/79, 322 00 Plzeň

IČO: 279 63 861, DIČ: CZ27963861

Více kontaktů>

Zeptejte se nás…

* Povinný údaj