Jak snížit firemní náklady efektivně?

Šetření a úspora peněz je neodmyslitelnou součástí každého podnikání. Zejména v menších a středních podnicích je důležité zvážit každý krok, který máte v plánu učinit. Ať už jde například o navázání nového pracovního poměru a nábor nových zaměstnanců, nákup strojů nebo například koupě tiskárny.

Ač se může jevit jako banalita, i taková věc jako právě koupě nové tiskárny je krok, který by měl každý podnikatel dobře zvážit.

Proč? Protože jak sami moc dobře víte, tiskárna bohužel není věc, za kterou byste jednou zaplatili a dále už s ní neměli žádné starosti a další výdaje. Toner do tiskárny a papír není nejlevnější záležitostí a to se samozřejmě může časem prodražit. Když k tomu připočteme potíže, se kterými se při provozu tiskáren často jejich majitelé potýkají, může to pracovní den silně znepříjemnit.

Mezi nejčastější potíže se řadí ať už první zprovoznění a připojení tiskárny, které v nejednom případě působí nemalé potíže, i přesto, že se při uvedení do provozu řídí podle návodu. Obvyklým problémem ale bývá také dokonce samotné rozbití tohoto stroje, kdy se najednou ocitáte ve chvíli, kdy musíte jít tuto záležitost neodkladně řešit, kontaktovat servis, na který ale většinou čekáte a to nejen že čerpá Vaši energii, ale samozřejmě také čas a peníze, protože se nemůžete věnovat své práci a podnikání. Tiskárny jsou bohužel složité stroje, kvůli čemuž se často musí čelit poruchám, ať už se jedná o zanesené trysky tiskové hlavy, rozmazaný tisk či neustálé hlášení o nedostatku barvy i přesto, že je vložený nový toner.

Pokud se vidíte ve většině těchto příkladů, je právě pro vás skvělým řešením pronájem tiskárny. Takový pronájem si můžete jednoduše sjednat u nás v Happyprint a ušetřit své firmě tisíce korun ročně! Jaké jsou největší výhody?

  • Pronájem tiskáren v Praze, Plzni a blízkém okolí
  • Úspora nákladů za nákup multifunkčního zařízení
  • Žádné další výdaje za servis, opravy, náhradní díly a spotřební materiál
  • Záruka na zařízení po celou dobu trvání smlouvy
  • Transparentní a předvídatelné náklady na provoz zařízení

 

Co tedy pronájem obnáší a zvládnete ho zřídit i Vy?


Sjednat pronájem tiskárny u nás v Happyprint je opravdu snadné. Samozřejmostí je nulová počáteční investice, doprava na místo zcela zdarma, proškolení a veškerá instalace. V paušálu je také případný servis společně s tonery a papírem. V případě poruchy stačí kontaktovat naši servisní linku, domluvit se na vyhovujícím termínu, ve kterém technik přijede a přímo na místě přístroj opraví. Pokud by byla porucha závažná a nemožná oprava na místě, nemusíte se ničeho obávat, protože Vám nabídneme tiskárnu podobných parametrů tak, aby se neohrozil a nezastavil provoz pracoviště.

Když už nebudete tiskárnu potřebovat, lze ji jednoduše vrátit. Dopřejí Vám takový luxus Vám běžní prodejci?

Pokud máte zájem o pronájem tiskárny v Praze, Plzni či blízkém okolí a nevíte jistě, jaký druh tiskárny zvolit, neváhejte a kontaktujte nás na čísle 777 212 014, nebo vyplňte nezávazný formulář na našem webu a my se Vám co nejdříve ozveme. S výběrem toho pravého stroje pro Vaše účely, velice rádi poradíme a zodpovíme veškeré dotazy, které ohledně pronájmu tiskárny máte.

Kontakt

logoFooter.png

TECHSERVIS system s.r.o.

Chebská 23/79, 322 00 Plzeň

IČO: 279 63 861, DIČ: CZ27963861

Více kontaktů>

Zeptejte se nás…

* Povinný údaj